מוהל עם ניסיון

מוהל נכבד, מי אתה?

בחרת כבר מוהל? איך היית רוצה שיטפלו בתינוק שלך? היית רוצה שלא יכאב לו? היית רוצה עדינות ורגישות? ומה עם זמינות ולקיחת אחריות על הילד שלך??

שלום, שמי יהונתן אפרתי, יליד 1978 מוהל מאז 2005.

נושא תואר B.ed במתמטיקה, רב וכמובן מוהל מוסמך משרד הבריאות. בעל ניסיון רב בתחום הבריתות מאז 2005, מוסמך מטעם הוועדה הבין משרדית של הרבנות הראשית ומשרד הבריאות מ.ר. 863. יליד נתניה ותושב חדרה. בכיסוי ארצי מראשון לציון, דרך המרכז, אזור השרון, רעננה, כפר סבא, הרצליה, נתניה, חדרה ועד חיפה והקריות.

עם הניסיון והשנים, פיתחתי שיטה ייחודית, אני מתחייב לך (!) שאם הבן שלך מגיע רגוע, אצלי בעזה"י הוא לא יבכה! אם הבן שלך יבכה יותר מ-10 שניות, אל תשלמו לי, אני אלך הביתה…

אצלי ב"ה תינוקות לא בוכים!

את הידע המקצועי שלי רכשתי בהתמחות איכותית אצל מספר מוהלים, וגם על ידי החלפת מידע וטכניקות עם קולגות. זאת בנוסף לידע הרפואי המקצועי הנרחב שברשותי, חומר לימוד של פרמדיקים במד"א ובית ספר לאחיות, כל זאת מבטיח לכם שירות מקצועי ואיכותי לעילא ולעילא. כמו כן, אני דואג לעדכונים שוטפים בהתפתחויות בתחום, ומשתתף בהשתלמויות ורענונים של הוועדה המפקחת מטעם משרד הבריאות והרבנות, כך שאת הנסיך שלכם אתם מפקידים בידיים טובות, ותהנו מהמיטב של השירות, המקצועיות, האחריות  והמסורת.

לידיעתך, ב"ה את ארבעת בניי (בלעה"ר) זכיתי למול בעצמי, ובשניים האחרונים הייתי גם הסנדק, גם המוהל וגם אבי הבן… לא השארתי כלום לאף אחד…

כל ברית מילה אצלי נעשית עם כל הלב ,
להיות מוהל, אצלי זה לא רק מקצוע, זו גם שליחות!

אצלי אתם תקבלו שרותים הכוללים:
  • אני מתחייב (!) ב"ה, אצלי תינוקות לא בוכים!
  • טיפול מסור ועדין,
  • מינימום כאב לנסיך שלכם,
  • תזכו לשקיפות ואחריות מלאה,
  • ליווי והדרכה צמודים לפני ברית,
  • כמובן ליווי צמוד והדרכה מלאה לאחר הברית,
  • זמינות במספר ערוצים לנוחות ויעילות מירבית.

אז כבר החלטת איך יטפלו בתינוק שלך?

בכיסוי ארצי מראשון לציון, דרך המרכז, אזור השרון, רעננה, כפר סבא, הרצליה, נתניה, חדרה ועד חיפה והקריות!
זכיתי למול את ילדי ישראל, כמעט בכל רחבי הארץ:
חיפה, קרית חיים, קרית ביאליק, קרית מוצקין, עפולה, חריש, מבוא דותן, בנימינה, פרדס חנה, גן שומרון, חדרה, עמק חפר, נתניה, אבני חפץ, רעננה, כפר סבא, הרצליה, ראש העין, פתח תקווה, אריאל, רמת גן, יהוד, אור יהודה, רחובות, יבנה, גן יבנה, ראשון לציון ועוד ועוד המוהל של השרון, נתניה חדרה והסביבה, עם כל הלב והנשמה!

בלחיצה כאן תוכלו לראות ⇐ המלצות או ⇐ הסמכות.

צרו קשר,
ותגלו שברית מילה יכולה להיות כיף!